Scandal στο Μαρούσι

ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΙΚΑ ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ,ΚΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΚΑΛΕΣ ΤΙΜΕΣ!!!!!ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΕΝΑ ΚΑΛΟ ΜΑΓΑΖΙ ΣΤΟ ΜΑΡΟΥΣΙ!! ...

Rated by ΜΑΤΕΛΗ ΚΑΙΤΗ

ΤΕΛΕΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ!!!!ΕΓΩ ΠΗΡΑ ΜΙΑ ΓΟΒΑ ΛΟΥΣΤΡΙΝΗ ΣΕ ΝΟΥΝΤ ΧΡΩΜΑ ΑΠΟ 69 ,49 ΕΥΡΩ!!!!!ΚΑΝΟΥ ΑΠΙΣΤΕΥΤΕΣ ΕΚΠΤΩΣΕΙΣ!!!!!! ...

Rated by ΕΛΕΝΗ ΠΕΤΡΩΠΟΥΛΟΥ